söndag 10 april 2011

Tankar i natten

Allt skulle vara så mycket bättre om du var här
Allt skulle vara så mycket större och vackrare

Om du var här skulle jag ge dig all min kärlek,
mina förtroenden, mina tankar

Jag skulle dela glädje och tråkigheter med dig,
livets sorger och framtida visioner
Allt som händer och borde hända,
allt det jag önskar och hoppas.

Om du vore här skulle säga hur mycket du betyder för mig,
för mitt liv och min framtid.
Om du vore här skulle jag dela varje sekund med dig

Om du var här skulle jag kunna skratta och känna glädje,
toka mig och skoja.
Om du vore här skulle jag be dig om råd,
inför framtiden, om allt jag funderar på,
allt det jag inte klarar själv

Om du var här skulle jag ringa och slösa bort en timme varje dag
En slösande timme av välbehag
En timme då både du och jag vart nöjda,
av närhet, förtroenden och samhörighet.

Nu når jag dig inte längre
Jag saknar och längtar,
tills du hör av dig och vi kan dela allt igen,
när du finns här för mig och jag för dig

Jag slutar aldrig hoppas,
att vi möts en dag igen
Och innan dess vill jag tro att du finns här för mig,
och jag kommer alltid att finnas här för dig

Längtar till den dagen,
då vi kan samtala igen,
dela alla minnen och erfarenheter

Jag saknar dig så otroligt mycket mamma!
Det är ett stort hål i mitt hjärta!
Som pappa sa…kanske det kan läka lite i kanten så småningom?
Men det kommer att ta tid…om det någonsin börjar läka.
Älskar dig mitt hjärtas mor och liv!
//Suz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar