fredag 29 april 2011

Orolig

Hej lilla mamma!
Jag har så enormt mycket att berätta men som du förstår kan jag inte ta upp allt det här på bloggen, utan vi tar det senare i biblioteket ikväll.

Ikväll efter att jag pratat med pappa fick jag en så stark längtan efter att känna din doft!

Pappa låter så trött mamma!
Han har inte mått så bra sista dagarna och jag är orolig.
Han sover dåligt också men jag tror att han känner sig stressad över att få allting helt klart.
Önskar jag fick hjälpa honom mera än det jag gör.
Men han är envis också och vill göra det mesta själv.

Hmmm…nu far bara en massa virriga tankar och minnen över mig så jag tappade koncentrationen att skriva.
Men jag återkommer nog senare.

När ens hjärta har tappat innehållet är det så svårt att se ljusglimtar

//Suz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar