lördag 20 augusti 2011

Lilla mamsingen

Hej mamma!
Saknar dig så otroligt gränslöst så orden räcker inte till!!

Tog ju den gula sjalen med mig hem och din lilla väska.
Hängde sjalen över din Emmafotölj och ställde väskan i den.
Sjalen luktade bara sköljmedel......hade hoppats att den skulle lukta mamma!

Sniffar på sjalen varje dag när jag går förbi, tar upp den, knöglar till den och sätter den under näsan och bara andas... och idag luktade den DU!!!
En blandning av mammadoft, brunkräm och rent!!
Jag är så glad för att du varit här och spridit lite mammadoft!!

Nu törs jag inte lukta så mycket....jag vill inte slösa...jag vill ha doften kvar väldigt länge!

Ser du hur tom din stol är mamma!!
Kom hem igen snälla du!
Jag saknar dig så!
Du är min bästa vän!!
Älskar dig mamma!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar